جک گریلیش، فرشته نجات منچسترسیتی

جک گریلیش، فرشته نجات منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار امروز منچسترسیتی مقابل لوتون تاون در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 در این دیدار به پیروزی برسند. 

به گزارش فوتبالی، سیتیزن‌ها در دیدار امروز غایب بزرگی به نام ارلینگ هالند داشتند که بخاطر مصدومیت به این بازی نرسید. شاگردان پپ در نیمه اول نتوانستند دروازه خود را بسته نگه دارند و در آخرین دقیقه روی کار تیمی زیبای لوتونی‌ها دروازه خود را باز شده دیدند و با همین نتیجه به رختکن رفتند. گواردیولا که در چند هفته اخیر با توجه به عدم نتیجه گیری مورد انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال قرار گرفته در رختکن هر آنچه که در چنته داشت گذاشت و سیتیزن‌ها در نیمه دوم با روحیه‌ای کاملا متفاوت به میدان آمدند و موفق شدند در عرض 4 دقیقه طلایی با گل های برناردو سیلوا و جک گریلیش بازی 1 بر صفر باخته را به پیروزی 2 بر 1 تبدیل کنند. جک گریلیش با این گل حساسی که به ثمر رساند باعث شد که فشارها تا حد بسیار زیادی از روی پپ گواردیولا و منچسترسیتی برداشته شود.

شاگردان پپ با این پیروزی ۳۳ امتیازی شده و در جایگاه چهارم جدول باقی ماندند. تیم‌های لیورپول، آرسنال و استون ویلا در حال حاضر بالاتر از سیتیزن‌ها در جدول رده بندی لیگ جزیره به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در اختیار دارند. منچسترسیتی در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، شنبه هفته آینده، 25 آذر ماه در ورزشگاه خانگی به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت.  لوتون نیز ۹ امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط در رتبه هجدهم جدول قرار گرفت.

1369