آقاجان و ضربه سر؛ باز هم بدشانسی مانع گل

آقاجان و ضربه سر؛ باز هم بدشانسی مانع گل

پایگاه خبری فوتبالی - محمد آقاجانپور باز هم با بدشانسی نتوانست اولین گل فصل خود را به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، برخلاف دو بازی قبلی، پاکو خمز این‌بار مدافع راست خود را در ترکیب ابتدایی قرار نداده بود تا محمد آقاجانپور از روی نیمکت بازی با گل‌گهر، تیم سابق خود را آغاز کند.

سرمربی اسپانیایی که همواره نشان داده به تغییر پست بازیکنانش بسیار علاقه‌مند است، پیش از این آقاجانپور را در بازی با ذوب‌آهن به عنوان مهاجم نوک در دقایق انتهایی بازی داد که این بازیکن با یک ضربه سر که به تیرک دروازه سبزپوشان برخورد کرد، نشان داد که تصمیم خمز مبنی بر استفاده از او برای بهره بردن از ضربات سر بی‌جا نبوده است.

خمز یک بار دیگر این تصمیم را مقابل گل‌گهر در سیرجان اجرایی کرد و‌ دوباره مدافع راست مازنی را در دقایق انتهایی و در پست فوروارد بازی داد و آقاجانپور باز هم در این فرصت کم ضربه سری زیبا سمت دروازه محمدرضا اخباری نواخت که این بار هم این ضربه با چاشنی خوش‌شانسی همراه نبود تا همچنان این مدافع پیش تاخته در حسرت گلزنی بماند.

آقاجانپور که فصل گذشته با بازی در پست دفاع راست موفق به ثمر رساندن سه گل شده بود، هنوز تا بدینجای فصل موفق به باز کردن دروازه رقبا نشده که البته همان طور که گفته شد بدشانسی هم مانع کار وی بوده و باید دید این مدافع بابلی در ادامه هم در پست مهاجم امتحان خواهد شد یا خیر؟ 

1997