عکس؛ بارش عروسک در ورزشگاه رئال بتیس

عکس؛ بارش عروسک در ورزشگاه رئال بتیس

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران بتیس پیش از بازی مقابل رئال مادرید در ورزشگاه بنیتو ویامارین به سنت زیبا و همیشگی خود ادامه دادند.

به گزارش فوتبالی، بتیس مثل بسیاری از تیم های فوتبال یک سنت زیبا دارد: در آخرین بازی خانگی پیش از کریسمس، هواداران این تیم با یک عروسک ویژه به ورزشگاه می آیند و آن را به درون چمن می اندازند. این عروسک ها به کودکان بیمار یا کم بضاعت می رسد تا آنها هم بتوانند در کریسمس صاحب هدیه ای ویژه شوند. در حقیقت بتیسی ها در این بازی برای یک بار دیگر پیش از بازی صحنه ای زیبا را رقم زدند و باران عروسک ها را به درون زمین ثبت کردند. 

بازی بتیس و رئال مادرید در ورزشگاه بنیتو ویامارین در حالی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید که هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند. در حقیقت بازی یکشنبه شب برای هواداران هر دو تیم بسیار جذاب و تماشایی بود. رئال مادرید با شانزدهمین گل فصل جود بلینگام توانست از حریف پیش بیافتد در حالی که رویبال با یکی از زیباترین گلهای فصل و شوتی تماشایی از بیرون محوطه جریمه، گل تساوی را زد. رئال مادرید در شروع بازی تیم برتر میدان بود در حالی که بتیسی ها در دقایق پایانی می توانستند برنده شوند که ضربه سر ایسکو به تیرک دروازه رئال مادرید برخورد کرد.

4125