اعتراض ایسکو به VAR بعد از تساوی مقابل رئال مادرید

اعتراض ایسکو به VAR بعد از تساوی مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ایسکو، بازیکن سابق رئال مادرید و مهاجم فعلی رئال بتیس به تکنولوژی VAR معترض شده و معتقد است زیبایی فوتبال با این تکنولوژی از بین رفته است.

به گزارش فوتبالی، فرانسیسکو رومان آلارکون سوارز ملقب به ایسکو که چندین سال برای رئال مادرید بازی می کرد و یکی از ستاره های این تیم به شمار می رفت، بعد از جدایی سختی که از سویا داشت در تابستان گذشته به جمع شاگردان پلگرینی اضافه شد و برای رئال بتیس به میدان رفت. ایسکو در این فصل عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته و یکی از مهره های اصلی رئال بتیس به حساب می آید. این بازیکن در دیدار شنبه شب مقابل تیم سابق خود یعنی رئال مادرید در ورزشگاه بنیتو ویامارین به میدان رفت که نهایتا تلاش هر دو تیم به نتیجه ای بهتر از مساوی 1 بر 1 ختم نشد. بازیکنان در این دیدار روی چندین صحنه به تصمیمات سزار سوتو گرادو، داور بازی معترض بودند و تقاضای استفاده از VAR داشتند که این موارد باعث می شد بازی از تب و تاب خود بیفتد. 

ایسکو بعد از پایان بازی گفت: "زیبایی فوتبال با آمدن این تکنولوژی در حال نابودی است. همیشه اعتراضات زیادی به داوران می شود. ما همیشه معترضیم. من اصلا دوست ندارم پویایی فوتبال از بین برود. فوتبال بسیار زیباست و ما نباید وقت خودمان را در زمین تلف کنیم که آیا داور درست سوت زده است یا اشتباه. اما الان با وجود دوربین های متعدد و VAR همه تصمیمات داوران زیر ذره بین است. ما باید خودمان را فدای فوتبال کنیم."

ایسکو تا اینجای رقابت ها توانسته 2 گل برای رئال بتیس به ثمر رسانده و روی گل های زیادی تاثیر مستقیم داشته باشد. او در بازی مقابل رئال مادرید هم در دقایق پایانی شانس این را داشت که سومین گل این فصل خود را ثبت کند اما تیرک دروازه مانع از گلزنی او شد. ایسکو در این فصل 5 بار به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شده و در حال حاضر رکورددار دریافت این عنوان در فصل جاری لالیگا محسوب می شود. عملکرد درخشان ایسکو در نتیجه گیری تیمش تاثیر داشته و رئال بتیس در حال حاضر با 26 امتیاز در رده هفتم جدول لالیگا قرار دارد.

1369