دلیل غیبت مدافع بارسلونا در تمرین پنجشنبه: پدر شدن

دلیل غیبت مدافع بارسلونا در تمرین پنجشنبه: پدر شدن

پایگاه خبری فوتبالی - آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی بارسلونا غایب بزرگ تمرین روز پنجشنبه این تیم در زمین تمرین خوان گامپر بود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که کریستنسن در این جلسه تمرینی حضور پیدا نکرده است که دلیل غیبت او در فاصله سه روز تا بازی با ژیرونا نیز مسائل شخصی اعلام شده است.

حالا موندودپورتیوو گزارش داده است که کریستنسن به این دلیل در تمرین بارسلونا حضور نداشته که برای دومین بار به همراه همسرش کاترین فریس در آستانه بچه دار شدن قرار دارد. در حقیقت کریستنسن مشکلی برای بازی یکشنبه ندارد و می تواند برای تیم ژاوی بازی کند اما نمی خواست که لحظه تولد فرزندش را از دست بدهد و به همین خاطر در تمرین پنجشنبه حضور پیدا نکرد. 

مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی هم در تمرین پنجشنبه حضور نداشت چرا که به خاطر مصدومیت کمرش باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. این دروازه بان حدود دو ماه از میادین دور خواهد بود. اینیگو ارتینز نیز به علت مصدومیتی که پیش از بازی با اتلتیکو برایش حادث شد، به ریکاوری پرداخت و مارکوس آلونسو نیز در مراحل ریکاوری قرار گرفته است. گاوی دیگر مصدوم تیم ژاوی به شمار می رود که مراحل درمان خود را سپری می کند. 

4125