بازیکن سابق بارسلونا در یک‌قدمی رفتن به میلان

بازیکن سابق بارسلونا در یک‌قدمی رفتن به میلان

پایگاه خبری فوتبالی - خوان میراندا بازیکن محصول آکادمی بارسلونا که در حال حاضر در رئال بتیس توپ می زند، با میلان به توافقاتی رسیده است و ممکن است که در زمستان و یا در تابستان آینده راهی میلان شود.

به گزارش فوتبالی ، خوان میراندا که یک مدافع چپ است، در حال حاضر 23 سال سن دارد. او محصول آکادمی بارسلونا است و در فصل 2018/19 هم در لیست بارسلونا حضور داشت. این بازیکن در سال 2020 به طور قرضی به رئال بتیس رفت و در سال 2021 به طور قطعی به رئال بتیس فروخته شد. البته در قرارداد او بندی وجود دارد که اگر رئال بتیس این بازیکن را به فروش برساند، چهل درصد از مبلغ انتقال باید به حساب باشگاه بارسلونا واریز شود.

اکنون میلان در یک قدمی به خدمت گرفتن این بازیکن است. قرارداد خوان میراندا با رئال بتیس در پایان همین فصل به پایان می رسد. این بازیکن می تواند در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی میلان شود. البته رئال بتیس می خواهد که او را در همین زمستان به فروش برساند تا خوان میراندا به طور رایگان نرود. اگر بتیس بتواند میراندا را در زمستان به میلان بفروشد. یک پول نه چندان زیاد هم دست بارسلونا را خواهد گرفت در غیر این صورت این بازیکن رایگان خواهد رفت.

1470