عکس؛ خداحافظی ستاره جدید بارسلونا با هم‌تیمی هایش در برزیل

عکس؛ خداحافظی ستاره جدید بارسلونا با هم‌تیمی هایش در برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - ویتور روکه، جوان برزیلی که بارسلونا او را به خدمت گرفته است و قرار است که در ماه ژانویه به جمع آبی و اناری پوشان اضافه شود، با هم‌تیمی های خود در اتلتیکو پارانائنزه در کشور برزیل خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی ، این بازیکن جوان که 18 سال سن دارد، تا سال 2031 با باشگاه بارسلونا قرارداد امضا کرده است. در حقیقت آبی و اناری پوشان به عنوان یک گزینه بلند مدت به این بازیکن نگاه می کنند. روکه در صورت این که بتواند در بارسلونا رشد کند و تبدیل به یک ستاره شود، تا سال ها می تواند در بارسلونا بازی کند.

پیش تر گفته شده بود که ویتور روکه قرار است روز هفتم دی ماه یعنی 28 دسامبر به جمع آبی و اناری پوشان اضافه شود و به این ترتیب در تمرین بارسلونا حضور پیدا کند و با هم‌تیمی های جدید خود در بارسا آشنا شود. به این ترتیب اکنون روکه آخرین روز های خود در برزیل را سپری می کند و همین قضیه موجب شده است که او با برخی از هم‌تیمی هایش در اتلتیکو پارانائنزه خداحافظی کند.

باشگاه بارسلونا نمی خواهد به روکه اجازه دهد که در ماه ژانویه در برزیل باشد چرا که ژاوی هرناندز می خواهد روی نیم فصل دوم برای خط حمله تیمش روی این مهاجم جوان حساب باز کند.

1470