بارسلونا به دنبال خرید دفاع چپ 18 ساله لیبایی-آلمانی

بارسلونا به دنبال خرید دفاع چپ 18 ساله لیبایی-آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - نوح درویش بازیکن آلمانی - عراقی در تابستان گذشته به بارسلونا ملحق شد اما ممکن است که تنها جواهری از آلمان نباشد که توسط لاماسیا جذب می شود.

به گزارش فوتبالی، بیلد گزارش داده است که بارسلونا با دورتموند برای خرید المغیرا رئوف محمد کبار بازیکن آلمانی -لیبایی مذاکره می کند. این بازیکن در پست دفاع چپ توپ می زند که در کنار درویش در جام جهانی زیر 17 سال حضور داشت. کبار تا سال 2025 با دورتموند قرارداد دارد که بارسا می خواهد از فرصت نزدیک شدن به اتمام قرارداد استفاده کند و این بازیکن را با قیمتی معقول به خدمت بگیرد.

این بازیکن قابلیت حضور در پست های مختلف شامل پست بال چپ و هافبک چپ را دارد. بارسلونا در ماه های اخیر سعی کرده که به  سراغ جذب بازیکنان جوان با قیمت های معقول برود. این بازیکنان اغلب در ابتدا به تیم دوم بارسلونا یعنی بارسا اتلتیک ملحق می شوند و در صورتی که نمایش خوبی از خود ارائه بدهند، شانس حضور در تیم بزرگسالان را به دست می آورند. درویش به طور مثال در جام جهانی نوجوانان خوش درخشید و قطعا این مسئله شانس حضورش در تیم بزرگسالان بارسلونا را افزایش خواهد داد. بارسایی ها این بازیکن را به صورت رایگان خریدند و حالا امیدوارند که المغیرا رئوف محمد کبار را هم با قیمتی معقول به ترکیبشان اضافه کنند.

4125