وسوسه‌شدن مسی برای رفتن به لیگ عربستان

وسوسه‌شدن مسی برای رفتن به لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی اعتراف کرد که در تابستان گذشته برای رفتن به لیگ عربستان وسوسه شده بود.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، لیونل مسی با قراردادی آزاد از پاریسن ژرمن به اینتر میامی پیوست و توانست تاثیر بزرگی روی فوتبال آمریکا بگذارد و همچنین همراه با اینتر میامی به اولین جام رسمی تاریخ این باشگاه رسید. بعد از او، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، ستارگان سابق بارسا به اینتر میامی پیوستند. البته پیش از رفتن مسی به آمریکا، صحبت های زیادی مبنی بر پیوستن او به یکی از تیم های عربستانی به گوش می رسید. 

مسی به تایم گفت: "اولین گزینه من، بازگشت به بارسلونا بود، البته چنین چیزی امکان پذیر نبود. من سعی کردم بازگردم، اما این اتفاق، شدنی نبود. همچنین بعد از مدتی به فکر رفتن به لیگ عربستان افتادم. می دانم در آن کشور لیگ بسیار خوبی ایجاد کرده اند و قرار است در آینده ای نزدیک به یک لیگ سطح بالا تبدیل شود. سپس بین دو راهی عربستان و آمریکا گیر کرده بودم و هر دو گزینه برای من بسیار جذاب تلقی می شد."

لیگ عربستان در تابستان گذشته سرمایه گذاری بسیار بزرگی انجام داد و ستارگان زیادی از جمله، نیمار، کریم بنزما و انگولو کانته را به خاورمیانه آورد.

4416