واکنش آرتتا به برد سخت و دراماتیک آرسنال مقابل لوتون

واکنش آرتتا به برد سخت و دراماتیک آرسنال مقابل لوتون

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال معتقد است که پیروزی مقابل لوتون تاون می تواند به شاگردانش روحیه زیادی در ادامه راه بدهد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از آغاز هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، تیم های لوتون و آرسنال به مصاف هم رفتند. روی کاغذ، بازی آسانی برای توپچی ها به شمار می رفت، اما آن ها برای رسیدن به برد، واقعاً زجر کشیدند. در ابتدا با حساب 2-1 از لوتون پیش افتادند، اما میزبان توانست 3-2 از آرسنال پیش بیافتد. در ادامه هاورتز بازی را 3-3 کرد و در دقیقه 90+7، دکلان رایس گل پیروزی آرسنال را به ثمر رساند. 

آرتتا پس از پایان بازی گفت: "فکر می کنم این پیروزی، شیمی خاصی بین بازیکنان برقرار می کند. آن ها باید از چنین لحظاتی نهایت لذت را ببرند. این زیبایی فوتبال است. این به کاری که شما با تیم می کنید و انرژی که در رختکن احساس می کنید، مربوط است. شب فراموش نشدنی بود. ما هیچ وقت از نتیجه تساوی راضی نخواهیم بود و همیشه برای کسب پیروزی تلاش می کنیم. ریسک پذیر هستیم و می خواهیم حریف را در لاک دفاعی فرو ببریم. خوشحالم که تیم به چیزی که لایقش بود رسید. ما فرصت های زیادی برای گلزنی تا پایان داشتیم."

4416