درخواست هوادارن آرسنال برای بازگشت آرون رمزدیل به چهارچوب دروازه توپچی ها

درخواست هوادارن آرسنال برای بازگشت آرون رمزدیل به چهارچوب دروازه توپچی ها

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران آرسنال خواستار بازگشت آرون رمزدیل به درون دروازه تیم خود شدند.

به گزارش فوتبالی ، پس از اینکه دیوید رایا دروازه بان اسپانیایی آرسنال در دیدار سه شنبه شب لیگ برتر دو گل با اشتباهات خود به لوتون تاون هدیه داد، هواداران آرسنال خواستار بازگشت فوری آرون رمزدیل به ترکیب تیم خود هستند. هواداران توپچی‌ها به شدت از دروازه‌بان تیم خود داوید رایا به دلیل عملکرد ضعیف مقابل تیم قعر جدولی لیگ برتر انگلیس انتقاد کردند و بسیاری در تعجب بودند که چرا او به عنوان گزینه اول انتخاب شده است.

صدرنشینان لیگ برتر در بازی با لوتون تاون با حساب ۲-۱ جلو بودند تا اینکه رایا در یک ضربه کرنر اشتباه کرد تا الیجا آدبایو گل تساوی را برای لوتون تاون به ثمر برساند و در اشتباه مرگبار بعدی این دروازه بان که قرضی از برنتفورد به آرسنال پیوسته اجازه داد ضربه راس بارکلی به راحتی از زیر دستان او وارد دروازه شود.

یکی از هواداران آرسنال پس از این بازی پستی را منتشر کرد و گفت : "رمزدیل هنوز از رایا بهتر است." دیگری نوشت: "رمزدیل قطعاً امشب خوشحال است." نفر سوم هم مدعی شد: "هر بار که بازی آرسنال را تماشا می کنم به نظرم می رسد که آرون رمزدیل باید بازی کند."

اگرچه در ادامه کای هاورتز و دکلان رایس گل های دیگری را زدند تا آرسنال پیروزی سختی را به دست آورد اما با وجود این برد، هواداران آرسنال هیچ شکی نداشتند که چه کسی را به خاطر دریافت گل در بازی مقصر بدانند. بسیاری از هواداران آرسنال تصمیم میکل آرتتا را برای بازی دادن ثابت به داوید رایا پس از این بازی زیر سوال بردند و معتقد هستند آرون رمزدیل باید دروازه بان اصلی آرسنال در ادامه فصل باشد.

۱۰۰۹