انکونکو و لاویا در مسیر بازگشت از مصدومیت به ترکیب چلسی

انکونکو و لاویا در مسیر بازگشت از مصدومیت به ترکیب چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- مائوریسیو پوچتینو انتظار دارد کریستوفر نکونکو و رومئو لاویا در آینده نزدیک برای چلسی در دسترس باشند.

به گزارش فوتبالی ، با وجود روند مثبت بهبود این دو بازیکن قبل از آخرین تعطیلات بازی های ملی، انکونکو و لاویا از زمانی که به ترتیب از لایپزیگ و ساوتهمپتون در تابستان به چلسی پیوستند، هنوز اولین بازی خود را برای آبی‌ها انجام نداده‌اند. انکونکو در جریان یک بازی دوستانه پیش فصل دچار مصدومیت شد، در حالی که لاویا از زمان انتقالش به استمفوردبریج با مصدومیت مچ پا دست و پنجه نرم کرده است.

پوچتینو در این باره گفت که انکونکو برای بازی چهارشنبه مقابل منچستریونایتد در دسترس نخواهد بود و افزود: "امیدوارم به زودی او را در ترکیب تیم داشته باشم. همیشه به شما گفته ام که ارزیابی ما درباره بازیکنان روز به روز است. ما می خواهیم هر چه زودتر بازیکنان خوب تیم را در دسترس داشته باشیم، اما فکر می کنم باید مراقب سلامتی آنها هم باشیم و البته زمانی که آماده باشند، قطعا در ترکیب خواهند بود."

پوچتینو در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور لاویا در ترکیب بازی گفت:"رومئو خوب کار می کند اما او هم مانند کریستوفر قرار نیست در این بازی حضور داشته باشد."

هوادارن چلسی مشتاقانه منتظر اولین حضور هر دو بازیکن در تیم خود پس از هزینه نقل و انتقالات بالای آنها هستند. لاویا پس از اینکه لیورپول را رد کرد، با مبلغ اولیه ۵۳ میلیون پوند از ساوتهمپتون خریداری شد، در حالی که مهاجم فرانسوی کریستوفر انکونکو نیز با همین قیمت از لایپزیگ آلمان به چلسی پیوست.

۱۰۰۹