سردار در آغوش مورینیو؛ ستاره ایرانی دل آقای خاص را ربود!

سردار در آغوش مورینیو؛ ستاره ایرانی دل آقای خاص را ربود!

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو بعد از پیروزی رم در برابر ساسولو تصویری از خود و سردار آزمون را منتشر کرد. 

به گزارش فوتبالی، رم که در این فصل از رقابت‌های سری آ عملکرد پر افت و خیزی داشته و در کسب امتیاز پر نوسان کار کرده در بازی این هفته خود مقابل ساسولو به برتری 2 بر یک دست یافت تا به نوعی میزبان خود را غافلگیر کند و در حالی که تا دقیقه 76 از رقیب خود عقب بود به بازی برگردد و شکست را با پیروزی عوض کند.

نکته قابل توجه این مسابقه این بود که سردار آزمون به مانند بازی‌های اخیر رم به عنوان یار جانشین و از شروع نیمه دوم به میدان آمد و توانست در بازگشت زدن تیمش موثر واقع شود. در پایان مسابقه ژوزه مورینیو در صفحه رسمی خود با انتشار یک پستی که در آن سردار آزمون را در آغوش کشیده بود، پیروزی رم را به بازیکنان و هواداران تیمش تبریک گفت. 

از آن‌جا که پست منتشر شده از سوی آقای خاص نشان از علاقه ویژه او به ستاره ایرانی تیم خود دارد بی‌راه نیست که بگوییم مورینیو پیش از این هم درباره آزمون صحبت کرده بود و اذعان داشت که او دقیقا همان مهاجمی است که او دلش می‌خواهد در تیمش باهاش کار کند و از سومین گلزن برتر فوتبال ملی ایران احساس رضایت کرده بود. 

رم با این پیروزی 24 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد تا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده امیدوار شود. 

9098