واکنش تن هاگ به عملکرد افتضاح ستاره منچستریونایتد مقابل نیوکاسل

واکنش تن هاگ به عملکرد افتضاح ستاره منچستریونایتد مقابل نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد گفت که می خواهد به صورت خصوصی با مارکوس رشفورد درباره عملکرد بد او حرف بزند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، تیم های نیوکاسل و منچستریونایتد از هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند که در نهایت، میزبان با تک گل آنتونی گوردون به پیروزی رسید. رشفورد در این بازی عملکرد فاجعه باری به نمایش گذاشت و در نیمه اول 11 بار اشتباه کرد و هیچ شوتی در داخل چهارچوب نداشت. او در دقیقه 60 جای خود را به آنتونی داد. 

به نقل از سایت گل، اریک تن هاگ در کنفرانس خبری پس از بازی از صحبت کردن راجع به عملکرد رشفورد خودداری کرد و گفت: "من با خودش صحبت خواهم کرد و چیزی به رسانه ها نخواهم گفت."

تن هاگ در ادامه گفت: "از عملکرد تیم در نیمه اول اصلاً راضی نیستم، اما تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادیم. حتی در دقایق پایانی به گل رسیدیم، اما آفساید اعلام شد. شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم و می توانستیم دست خالی به منچستر برنگردیم."

منچستریونایتد در وسط هفته گذشته نیز در دیدار مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا، بازی 3-1 برده را به خاطر اشتباهات اونانا با تساوی 3-3 عوض کرد.

4416