صدرنشینی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برد سخت خانگی

صدرنشینی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برد سخت خانگی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و ولورهمپتون در ورزشگاه خانگی آرسنال یعنی ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک آرسنال به پایان رسید و شاگردان میکل آرتتا هر سه امتیاز این بازی را به دست آوردند.

به گزارش فوتبالی ، آرسنال با پیروزی در این بازی بالاتر از منچسترسیتی صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس شد. به نظر می رسد که در این فصل از رقابت ها هم مثل فصل قبل، رقابت بر سر صدرنشینی و قهرمانی میان آرسنال و منچستر سیتی است. البته در فصل قبلی رقابت ها منچستر سیتی توانست گوی رقابت را از شاگردان میکل آرتتا برباید و در نهایت قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. اکنون باید دید که در این فصل از رقابت ها اوضاع به چه شکل پیش خواهد رفت.

در این بازی آرسنالی ها خیلی زود توانستند دو گل به ثمر برسانند. بوکایو ساکا در دقیقه ششم بازی موفق شد گل اول آرسنال را بزند و مارتین اودگارد در دقیقه 13 بازی گل دوم آرسنال را زد. در دقایق پایانی بازی ولورهمپتون روی دروازه آرسنال فشار آورد به طوری که در دقیقه 69 ماتیوس کنیا موفق شد یک گل برای ولورهمپتون بزند. آن ها در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه آرسنال آوردند اما در نهایت نتوانستند گل مساوی را به ثمر برسانند.

تماشای خلاصه بازی

تماشای گل اودگارد

1470