رونالدو با چه آماری اولین توپ طلای خود را به دست آورد؟

رونالدو با چه آماری اولین توپ طلای خود را به دست آورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در سال 2008 میلادی در چنین روزی بود که اولین توپ طلای دوران حرفه ای خود را به دست آورد و به این ترتیب نتیجه عملکرد درخشان خود در سال 2008 را دید.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در سال 2008 میلادی چه از لحاظ تیمی و چه از لحاظ فردی دستاورد های بسیار خوبی داشت. شاید بتوان سال 2008 میلادی را یکی از بهترین سال های دوران حرفه ای کریستیانو رونالدو دانست. رونالدو در سال 2008 میلادی به همراه منچستر یونایتد قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس و همچنین قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد. کریستیانو رونالدو جام باشگاه های جهان را هم در آن سال به دست آورد.

کریس رونالدو در سال 2008 میلادی در 61 بازی موفق شد 46 گل به ثمر برساند. او در آن سال 8 پاس گل داد و سه جام تیمی به دست آورد و به این ترتیب توانست جایزه توپ طلای سال 2008 را به دست بیاورد. این جایزه اولین توپ طلای رونالدو بود. رونالدو پنج بار جایزه توپ طلا را به دست آورده است که آخرین بار در سال 2017 بود که این جایزه را به دست آورد.

برخی ها معتقدند که رونالدو در سال 2018 هم باید جایزه توپ طلا را به دست می آورد اما در آن سال لوکا مودریچ برنده جایزه توپ طلا شد.

1470