گواردیولا به خاطر این شکست می‌خواست استعفا دهد

گواردیولا به خاطر این شکست می‌خواست استعفا دهد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از مقامات بالا رده منچسترسیتی فاش کرد که یکی از شکست های پپ گواردیولا باعث شده بود تا این سرمربی اسپانیایی به فکر استعفا بیافتد. 

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا در دوران حضورش در منچسترسیتی، شکست های تلخی در لیگ قهرمانان اروپا خورده است. شکست مقابل تاتنهام در سال 2019، رئال مادرید در سال 2022 و چلسی در فینال سال 2021 شاید به نظر بسیاری از مردم، تلخ ترین شکست های گواردیولا باشند، اما در کتاب "سیتی پپ"، گفته شده که تلخ ترین شکست پپ گواردیولا مربوط به سال 2020 مقابل لیون است. 

به نقل از سایت گل، به تازگی نسخه جدیدی از کتاب سیتی پپ: ساختن یک سوپر تیم نوشته پل بالس و لو مارتین منتشر شده و در این کتاب ذکر شده که تلخ ترین شکست گواردیولا مربوط به 15 آگوست سال 2020 است. یکی از مقامات بالا رده سیتی در این کتاب گفته: "آن شکست تاثیر زیادی روب پپ گذاشت و او خودش را مقصر می دانست و حتی پیشنهاد استعفا نیز داد و اگر خلدون مبارک دخالت نمی کرد، شاید او واقعا می رفت. او بعد از بازی خیلی سریع به رختکن رفت و گفت: 'شب تلخی بود، اما ما بازخواهیم گشت. امسال، سال ما نبود، اما سال ما نیز بالاخره سر خواهد رسید.' پپ واقعا شب سختی را سپری کرد."

4416