هزینه جدیدی که پدری روی دست بارسلونا گذاشت

هزینه جدیدی که پدری روی دست بارسلونا گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی - بیش از چهار سال از انتقال پدری از لاس پالماس به بارسلونا می گذرد و تیم سابقش همچنان از او درآمدزایی می کند!

به گزارش فوتبالی، آخرین بند از بندهای پاداش در قرارداد پدری با بارسلونا نیز فعال شد. در حقیقت بعد از آن که پدری 90 دقیقه در بازی بارسلونا و پورتو حضور پیدا کرد، این بند فعال شد. بر اساس این بند، اگر پدری حداقل صد بازی با بیش از 45 دقیقه در بارسلونا حضور پیدا می کرد، این بند فعال می شد که همین اتفاق هم رخ داد. حالا بارسلونا باید پنج میلیون یوروی دیگر به باشگاه لاس پالماس بپردازد. 

بدین ترتیب مبلغ انتقال پدری از لاس پالماس به بارسلونا به بیش از 25 میلیون یورو می رسد و این بازیکن به گران ترین فروش تاریخ باشگاه اهل جزایر قناری تبدیل خواهد شد. بدین ترتیب لاس پالماس می تواند حساب های خود را به شکل قابل توجهی کنترل کنند. بندهای دیگر قرارداد پدری نظیر حضورش در تیم ملی اسپانیا در سالهای اخیر فعال سازی شده است. 

در صورتی که بارسلونا قصد فروش پدری در آینده  را داشته باشد، باز هم لاس پالماس می تواند درآمدزایی کند چرا که پانزده درصد از حق فروش او در آینده را در اختیار دارند. بدین ترتیب عملا می توان گفت که لاس پالماس با پرورش پدری صاحب یک ماشین پول سازی شده بود. 

4125