مطالبات دستیاران ساپینتو در آستانه پرداخت شدن/ پنجره استقلال به زودی باز می‌شود

مطالبات دستیاران ساپینتو در آستانه پرداخت شدن/ پنجره استقلال به زودی باز می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای بسته شدن پنجره استقلال به دلیل شکایت کادر فنی سابق این تیم چیست؟

به گزارش فوتبالی، صبح امروز اخباری در رسانه‌ها منتشر شد که از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال خبر می‌داد.

باشگاه استقلال که با پرونده‌های متعدد مالی در فیفا دست و پنجه نرم می‌کند، این بار با شکایت دستیاران ریکاردو ساپینتو رو به رو شده که خواهان پرداخت مطالبات خود به اضافه جریمه دیرکرد هستند.

یکی از افراد شاکی، ژائو لوئیس آبرئو، آنالیزور جوان و ۲۵ ساله فصل گذشته استقلال است که پس از شکایت به فیفا، استقلال را به پرداخت ۹۳۰۰ یورو به همراه پنج درصد تاخیر از این مبلغ محکوم کرده و شاکی دیگر هم روی ماتا، دستیار دیگر ساپینتو است که درست مانند ژائو لوئیس، استقلال باید 9300 یورو به اضافه پنج درصد جریمه تاخیر به وی پرداخت کند و تا زمان تسویه حساب با این افراد، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته خواهد بود.

یکی از مدیران باشگاه استقلال در این خصوص به خبرگزاری ایرنا گفته: "به زودی مطالبات دستیاران ساپینتو پرداخت و پنجره باشگاه استقلال باز خواهد شد. اقدامات لازم دراین باره انجام انجام شده و تاخیر در پرداخت مطالبات مربیان استقلال به دلیل سیستم اداری بوده است."

همچنین خبرگزاری فارس دقایقی پیش خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال، مطالبات مربیان سابق تیم که جمعا حدود 41 هزار یورو می‌شده را به حساب ارائه‌شده واریز کرده و به نظر می‌رسد پس از پشت سر گذاشته شدن ضوابط بانکی، این پول طی روزهای آینده در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

7474