بلوف باورنکردنی و عجیب مدیرعامل ذوب آهن؛ دلجویی از فیلمبردار جنجالی از طرف نکونام!

بلوف باورنکردنی و عجیب مدیرعامل ذوب آهن؛ دلجویی از فیلمبردار جنجالی از طرف نکونام!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، ادعای عجیبی را درباره جنجال بزرگ بازی این تیم با استقلال مطرح کرده است که به هیچ عنوان قابل باور نیست.

به گزارش فوتبالی، مهمترین حاشیه آن بازی به لحظاتی بعد از سوت پایان مسابقه مربوط می‌شد. جایی که نزدیک شدن مجدد فیلمبردار کنار زمین به نیمکت استقلال، واکنش عجیب و البته غیرقابل دفاع جواد نکونام را به دنبال داشت.

در شرایطی که تصویربردار مربوطه مدعی شده هیچ کار خاصی نکرده که نکونام بخواهد با او برخورد کند اما به نظر می‌رسد قضیه به همین سادگی که او تعریف کرده، نبوده و باشگاه استقلال هم با انتشار یک ویدیو، نشان داده که آن فیلمبردار، استانداردهای لازم و همچنین حریم سرمربی استقلال را رعایت نکرده است.

در چنین شرایطی، نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در اقدامی عجیب، از طرف جواد نکونام، از فیلمبردار جنجالی مسابقه دلجویی کرده است.

صحبت‌های نکیسا را بخوانید:" دلجویی من از آن فیلمبردار باعث ناراحتی هواداران استقلال شد اما واقعیت این است که من به عنوان بازیکن سابق تیم ملی این کار را کردم ضمن اینکه جواد نکونام هم دوست من و همبازی سابق من است و من حتی از زبان نکونام هم از این فیلمبردار دلجویی کردم."

عجیب‌تر از این ماجرا، ادامه توضیح نکیسا است:" به آن فیلمبردار گفتم آن اتفاق نباید ملاک قضاوت تو در مورد شخصیت نکونام باشد شاید فشار بازی بر او مستولی شده بود که چنان برخوردی با تو انجام داد."

مدیرعامل ذوب آهن اگرچه خواسته از سرمربی استقلال دفاع کند اما طوری درباره او صحبت کرده که انگار تمام تقصیر به عهده نکونام بوده است.

1999