واکنش ژاوی به صعود بارسلونا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

واکنش ژاوی به صعود بارسلونا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا شب گذشته موفق شد در هفته پنجم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پورتو را شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا دو سال بود که راهی لیگ اروپا می شد و اکنون آن ها دوباره راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شده اند. ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از بازی تیمش مقابل پورتو گفت:" وقتی با یک گل از حریف عقب افتادیم همه چیز برایم تاریک شد اما ما توانستیم ذهنیت برنده داشته باشیم و در نهایت بازی را ببریم. در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول بودیم. امروز بابت این نتیجه خوشحالم."

ژاوی درباره مشکلات تیمش و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:" نمی توان گفت که تمامی مشکلات با یک بازی حل شده اند. در بارسلونا همیشه باید برنده شوید و همه مشکلات شما با برنده شدن در یک بازی حل نمی شوند. امروز روزی بود که یک بازی خوب انجام دادیم و باید صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تبریک بگویم."

ژاوی هرناندز درباره درخشش بازیکن های پرتغالی تیمش یعنی ژائو فلیکس و ژائو کانسلو در این بازی گفت:" کانسلو یک بازی فوق العاده انجام داد. به بازیکنانم گفته بودم که باید بیشتر ریسک کنیم و رو به جلو تر بازی کنیم. کانسلو بازیکنی بود که بیشتر جلو می رفت و تاثیر زیادی گذاشت. ژائو فلیکس به زدن یک گل نیاز داشت و گلی که به ثمر رساند برای او مهم است."

1470