تمایل بایرن مونیخ برای جذب آرائوخو، مدافع میانی بارسلونا

تمایل بایرن مونیخ برای جذب آرائوخو، مدافع میانی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به گزارش فلوریان پلتنبرگ، بایرنی ها تمایل خود را برای جذب مدافع میانی بارسلونا، رونالد آرائوخو اعلام کرده اند و قصد دارند این بازیکن اروگوئه ای را به جمع باواریایی ها اضافه کنند.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل علاقه زیادی به مدافع میانی بارسلوناف رونالد آرائوخو دارد و همیشه این موضوع را عنوان کرده و به مسئولان بایرن پیشنهاد داده تا تحقیقات خود را درباره وضعیت این بازیکن اوروگوئه ای آغاز کنند. با این وجود بایرنی ها امید زیادی برای جذب این مدافع ندارند، چون بارسلونا قصد دارد تا قرارداد این بازیکن را تمدید کرده تا شاید بتواند از رفتن این مدافع جلوگیری کند، اما باواریایی ها عملکرد این بازیکن را در 2 سال اخیر زیر نظر داشته و قطعا برای به خدمت گرفتن او تلاش زیادی می کنند.

آرائوخو در پست دفاع میانی با عملکرد فوق العاده ای که از خودش نشان داده به یکی از بهترین مدافعان میانی حال حاضر اروپا تبدیل شده و همیشه در ترکیب 11 نفره ژاوی قرار دارد و حتی به عنوان کاپیتان سوم آبی اناری ها بعد از سرخی روبرتو و ترشتگن تجربه بستن بازوبن کاپیتانی را هم دارد. با وجود اینکه آرائوخو همیشه از علاقه خود برای بازی در جمع کاتالان ها یاد کرده اما مسئولین بارسلونا برای برطرف کردن مشکلات مالی خود به مبلغ زیادی نیاز دارند و این موضوع احتمالا منجر به فروش یکی از ستاره های این تیم در پنجره نقل و انتقالات پیش رو خواهد شد.

رونالد آرائوخو از سال ۲۰۲۰ برای بلوگرانا توپ می زند و تا سال ۲۰۲۶ با این تیم قرارداد دارد. این بازیکن اوروگوئه ای 24 ساله امیدوار است که در فصل جاری بتواند با بارسلونا علاوه بر قهرمانی در لالیگا، فاتح لیگ قهرمانان اروپا هم بشود.

1369