سرنوشت نامعلوم مدافع 39 ساله چلسی برای تمدید قرارداد

سرنوشت نامعلوم مدافع 39 ساله چلسی برای تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی هنوز در مورد آینده مدافع با تجربه‌ برزیلی خود تصمیمی نگرفته است.

به گزارش فوتبالی ، چلسی هنوز تصمیم قطعی نگرفته تا تیاگو سیلوا فصل آینده در این باشگاه بماند یا خیر در شرایطی که قرارداد این مدافع در تابستان آینده به پایان می رسد. به گزارش ایونینگ استاندارد، آبی ها در مورد آینده برزیلی سال ۲۰۲۴ تصمیم خواهند گرفت. این بازیکن ۳۹ ساله آماده تمدید حضور خود در استمفورد بریج است و همچنان یکی از چهره های مورد اعتماد مائوریسیو پوچتینو است، زیرا در این فصل تمام ۱۳ بازی لیگ برتر را  در ترکیب ثابت تیم آغاز کرده است.

چلسی در مورد تمدید قرارداد سیلوا مطمئن نیست زیرا به احتمال فراوان در نقل و انتقالات تابستان آینده به فکر خرید مدافع میانی جدید خواهند بود. آنها قبلاً برای جذب بازیکنانی مانند وسلی فوفانا، بنوا بادیاشیل و اکسل دیاسی هزینه های زیادی کرده اند و می توانند به دنبال جذب گزینه ای جوان تر برای فصل آینده باشند.این مدافع میانی به مسن ترین بازیکن تاریخ چلسی تبدیل شد که برای تیم لندنی در باخت ۴-۱ مقابل نیوکاسل در روز شنبه در لیگ برتر انگلیس به میدان رفته است. او با هدیه دادن یک گل به جوئلینتون که باعث شد نیوکاسلی ها ۳-۱ پیش بیوفتند، یک اشتباه کلیدی مرتکب شد. وی پس از پایان بازی گفت:"از همه بابت شکست عذرخواهی می کنم، به خصوص از هم تیمی هایم که به من ایمان دارند و هر روز از من حمایت می کنند."

ستاره سابق پاری سن ژرمن و آث میلان منتظر باشگاه چلسی برای تصمیم گیری در مورد آینده خود خواهد بود. گفته می شود تیم سابق او فلومیننزه برزیل مشتاق است تا او را به سرزمین مادری خود بازگرداند، اما با توجه به اینکه دو پسرش در حال حاضر در آکادمی چلسی بازی می کنند، او ممکن است ترجیح دهد در لندن باقی بماند.

1009