بازگشت قریب الوقوع دو مصدوم چلسی به مسابقات

بازگشت قریب الوقوع دو مصدوم چلسی به مسابقات

پایگاه خبری فوتبالی- کریستوفر انکونکو و رومئو لاویا پس از رفع مصدومیت به زودی به تمرینات چلسی باز خواهند گشت.

به گزارش فوتبالی ، حضور بازیکنان چلسی در بازی های بین المللی فرصتی شد تا انکونکو و لاویا عصر دوشنبه در کنار هم در کمپ تمرینی چلسی به تمرین بپردازند. پس از گزارش‌های قبلی مبنی بر اینکه هر دو در نهایت به آمادگی کامل رسیدند و به زمان اولین حضور دوباره خود نزدیک شده‌اند، این احتمال افزایش پیدا کرد که هر دو بازیکن در برابر نیوکاسل حضور پیدا کنند.

انکونکو با ۵۳ میلیون پوند و لاویا با ۵۸ میلیون پوند  در تابستان گذشته با چلسی قرارداد امضا کردند ولی هنوز برای تیم جدید خود بازی نکرده اند. انکونکو که در دو فصل قبل ۵۸ گل برای لایپزیگ به ثمر رساند، در اردوی پیش فصل دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط داخلی زانو در بازی دوستانه مقابل بورسیا دورتموند شد. متئو لاویا نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا مدتی از میادین دور شد.

مائوریسیو پوچتینو اخیرا در این باره گفت: "من با کریستوفر انکونکو صحبت کردم و او به من گفت که می خواهد بعد از تعطیلات ملی مقابل نیوکاسل بازی کند. فکر می کنم بازگشت او نزدیک است و او واقعاً خوب تمرین می کند و ما از بازگشت او بسیار خوشحال هستیم. از طرفی رومئو لاویا نیز در حال آماده سازی خود است و این خوشحال کننده خواهد بود."

۱۰۰۹