دروازه بان بارسلونا به علت مصدومیت اردوی تیم ملی آلمان را ترک کرد

دروازه بان بارسلونا به علت مصدومیت اردوی تیم ملی آلمان را ترک کرد

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان تیم ملی فوتبال آلمان به علت مصدمیت بازی های دوستانه پیش رو این تیم را از دست داد.

به گزارش فوتبالی ، یولیان ناگلزمن سرمربی تیم ملی آلمان روز جمعه اعلام کرد که مارک آندره ترشتگن، دروازه بان اول تیم آلمان به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر در بازی های دوستانه خود مقابل ترکیه و اتریش غایب شده است.ترشتگن بازیکن بارسلونا که از یک سال پیش که مانوئل نویر دچار مصدمیت شد، دروازه بان اول تیم ملی آلمان بوده است، به اسپانیا بازخواهد گشت.

ناگلزمن در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "مارک هر دو بازی را از دست خواهد داد زیرا او کمردرد حاد دارد و احتمالاً به بارسلونا بازخواهد گشت. او نمی تواند تمرین و نمی تواند بازی کند. نمی توانم دقیقاً بگویم چه اتفاقی افتاده است. حدث اولیه من درد شدید کمر است که حرکت او را محدود می کند. او دیروز در تمرین کمی درد را احساس کرد اما وضعیت او امروز بدتر شد."

اگرچه نویر چند هفته پیش با بایرن مونیخ به میادین بازگشت، اما ناگلزمن تصمیم گرفت تا به او در این اردو استراحت دهد تا او تمرینات خود را در بایرن مونیخ برای حضور در زمین پیگیری کند. ناگلزمن در این باره اشاره نکرد چه بازیکنی در مقابل ترکیه در روز شنبه و اتریش در روز سه شنبه از بین دروازه بانان تیم ملی آلمان یعنی کوین تراپ، یانیس بلاسویچ و الیور باومن در ترکیب قرار خواهند گرفت.

۱۰۰۹