انتقاد ستاره اسپانیایی منچسترسیتی به اظهارات دیگو سیمئونه

انتقاد ستاره اسپانیایی منچسترسیتی به اظهارات دیگو سیمئونه

پایگاه خبری فوتبالی- رودری ستاره منچسترسیتی به دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید به دلیل ادعای او مبنی بر اینکه هیچ در لیگ برتر اصول دفاعی خوبی ندارد، انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی ، سرمربی آرژانتینی با استناد به تساوی های پرگل مانند تساوی ۴-۴ چلسی مقابل منچستر سیتی، تاکید کرد که هیچ باشگاه لیگ برتری دفاع را در اولویت قرار نمی دهد. سیمئونه در این باره گفت: "اکنون فوتبال انگلیس را می بینید و بازی ها ۴-۴، ۵-۳، ۶-۲ یا ۵-۱ به پایان می رسد، که برای هواداران فوق العاده است. مثل بازی چلسی مقابل منچسترسیتی. اینها همه بازی هایی هستند که تماشای آنها سرگرم کننده است، اما هیچ کس در لیگ برتر به درستی دفاع نمی کند!"

حالا رودری ستاره منچسترسیتی در صحبت با Cadena ادعا کرد: "من کمی با سیمئونه مخالف هستم. همه تیم ها در لیگ برتر انگلیس به یک شکل بازی نمی کنند، اما در مقابل منچستر سیتی تیم های زیادی هستند که به دنبال دفاع برای کل مدت ۹۰ دقیقه هستند. البته همیشه هم اینطور نیست و برای سایر بازی‌ها فضاهای باز بیشتری وجود دارد، اما لیگ برتر انگلیس واقعا لیگ سختی است . تیم منچسترسیتی اغلب با دفاع عمیق تیم ها در لیگ برتر روبرو می شود، زیرا آنها سعی می کنند شکل خود را در برابر حمله کوبنده توسط ارلینگ هالند هدایت می شود، حفظ کنند."

با این وجود، این بحث جرقه گفتگوهایی در مورد ماهیت در حال تکامل تاکتیک های فوتبال و تعادل بین شکل تهاجمی و استحکام دفاعی در لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

۱۰۰۹