دست رد هافبک سابق بارسلونا به تیم مسی

دست رد هافبک سابق بارسلونا به تیم مسی

پایگاه خبری فوتبالی - گل عالی راکیتیچ در دربی، به سویا و دیگو آلونسو اکسیژن لازم را داد و این بازیکن دوباره در تیم آندلوسی احیا شده است.

به گزارش فوتبالی، راکیتیچ برای دومین بار در سه بازی اخیر گلزنی کرد تا از منطقه سقوط فاصله بگیرد. این بازیکن 35 ساله در این سن و سال انگار دوباره جوان شده است. اخیرا شایعاتی مطرح شده که راکیتیچ به سویا ملحق می شود تا در کنار مسی، بوسکتس، سوارز و آلبا بازی کند اما این بازیکن در پیامی اینستاگرامی این شایعه را تکذیب کرده است وی در این باره که آیا ممکن است به اینتر میامی برود، نوشت:" احتمالش هست. اما فکر می کنم که این جا بمانم. برای تمدید تا دو فصل بیشتر در حال گفتگو هستیم. ببینیم چه خواهد شد."

در حقیقت اینتر میامی خیلی دوست داشت که راکیتیچ را به خدمت بگیرد تا جمع بارسایی های سابق را دنبال کند. آنها شرایط سرجی روبرو را هم زیر نظر دارند که قراردادش در همین تابستان به اتمام می رسد.

پروژه اینتر میامی بر اساس بازیکنان سابق بارسلونا شده است. لوئیز سوارز دوست صمیمی مسی به این نتیجه رسیده که گرمیو را ترک کند و راهی لیگ آمریکا شود و به نظر می رسد که به زودی راکیتیچ هافبک کروات نیز مسیر مشابهی را برخواهد گزید.

4125