آیا لیورپول می‌تواند منچسترسیتی را به چالش بکشد؟

آیا لیورپول می‌تواند منچسترسیتی را به چالش بکشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک کاپیتان هلندی لیورپول به هم تیمی هایش بسیار اعتماد دارد و معتقد است که ان ها توانایی های کافی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را دارند. 

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر، منچسترسیتی با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول و آرسنال در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و درست بعد از تعطیلات بازی های ملی، تیم های منچسترسیتی و لیورپول قرار است مقابل هم صف آرایی کنند. 

یک خبرنگار از ویرجیل فن دایک پرسید که آیا آن ها می توانند منچسترسیتی را برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به چالش بکشند که کاپیتان لیورپول در جواب گفت: "امیدوارم. روز یک شنبه وقتی در رختکن به بازیکنان نگاه کردم، احساس کردم که عضو تیم زیر بیست و سه ساله ها هستیم، اما همچنان کیفیت بالایی داریم. سن خیلی مهم نیست، بلکه باید کیفیت خوبی داشته باشیم. ما به کمی شانس نیاز داریم تا بتوانیم با سیتی رقابت کنیم. اگر مصدومان زیادی ندهیم و ثبات خوبی داشته باشیم، می توانیم با هر تیمی رقابت کنیم. در کل در این فصل کارمان خوب بوده، اما نمی توانید در ماه نوامبر بفهمید که یک تیم در چه سطحی قرار دارد، چون قرار است فراز و نشیب های زیادی را تجربه کنیم و همه این را می دانیم."

4416