خط و نشان لیورپول برای منچسترسیتی و آرسنال

خط و نشان لیورپول برای منچسترسیتی و آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در دیدار خانگی مقابل برنتفورد با حساب سه بر صفر پیروز شد تا هم امتیاز منچسترسیتی و آرسنال شود.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، تیم های لیورپول و برنتفورد از ساعت 17:30 به وقت ایران در استادیوم آنفیلد به مصاف هم رفتند. پیش از آغاز این بازی، شاگردان یورگن کلوپ با 24 امتیاز در رده چهارم و شاگردان توماس فرانک با 16 امتیاز در رده نهم قرار داشتند. با توجه به تساوی هفته قبل لیورپول مقابل لوتون تاون، قرمزها باید برای ماندن در بالای جدول در این مسابقه به پیروزی می رسیدند.

در نیمه اول، لیورپول کاملاً تیم برتر میدان بود و حتی 2 بار به گل رسید، اما هر دو گل توسط VAR مردود اعلام شد، اما در دقیقه 39، محمد صلاح روی پاس گل داروین نونیز، دروازه مهمان را گشود تا قرمزهای مرسی ساید با پیروزی یک بر صفر به رختکن بروند. 

در نیمه دوم، بازی آرام و متعادل دنبال می شد تا اینکه در دقیقه 62، محمد صلاح اختلاف را به دو گل افزایش داد و در دقیقه 74، دیوگو ژوتا، تیر خلاص را زد تا در نهایت لیورپول با نتیجه سه بر صفر برنده این دیدار حساس شود. 

با این پیروزی، لیورپول مثل آرسنال و منچسترسیتی 27 امتیازی شد، اما سیتی یک بازی کمتر نسبت به بقیه کرده و امشب از ساعت 20 به مصاف چلسی خواهد رفت.

4416