آرسنال ۳ - برنلی ۱/ برتری خانگی توپچی ها در هفته ۱۲ لیگ برتر انگلیس

آرسنال ۳ - برنلی ۱/ برتری خانگی توپچی ها در هفته ۱۲ لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۱۲ لیگ برتر فوتبال انگلیس با برتری خانگی آرسنال مقابل تیم برنلی پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان میکل آرتتا در شرایطی به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده برنلی رفتند که در دیدار قبلی خود با شکست مقابل نیوکاسل از صدر جدول رده بندی لیگ برتر فاصله گرفته بودند. در این دیدار که در ورزشگاه امارات لندن برگزار شد تیم آرسنال برای رسیدن به گل اول خود تا ثانیه های پایانی نیمه اول صبر کرد و روی ارسال توپ توسط بوکایو ساکا آرسنالی ها توسط لساندرو تروسارد با ضربه سر به گل اول خود رسیدند و نیمه اول این دیدار را با برد ۱-۰ مقابل برنلی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم این شاگردان ویسنت کمپانی بودند که به بازی برگشتند و در دقیقه ۵۴ توسط براون هیل گل مساوی را به ثمر رساندند اما تیم میزبان یعنی آرسنال تنها سه دقیقه بعد و در دقیقه ۵۷ با ضربه مدافع میانی خود ویلیام سالیبا به گل دوم و برتری دست پیدا کرد. در ادامه و در دقیقه ۷۵ ضربه پای چپ مدافع اوکراینی آرسنال یعنی اولکساندر زینچنکو منجر به گل سوم توپچی های لندن شد تا خیال هواداران آرسنال و میکل آرتتا از کسب پیروزی تا حد زیادی راحت شده باشد. در دقیقه ۸۳ این دیدار فابیو ویرا با کارت قرمز مستقیم داور به دلیل خطای شدید روی بازیکن برنلی از زمین مسابقه اخراج شد اما حتی یک بازیکن کمتر و فشار برنلی در دقایق پایانی هم منجر به تغییر نتیجه بازی نشد و آرسنال این دیدار خانگی مقابل برنلی را با برد ۳-۱ به پایان رساند.

با این برد توپچی های لندن با ۲۷ امتیاز و هم امتیاز با منچسترسیتی و با یک بازی بیشتر در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفتند و تیم برنلی نیز فقط با ۴ امتیاز قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

۱۰۰۹