منچستریونایتد مشتری جدید کیلیان امباپه

منچستریونایتد مشتری جدید کیلیان امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - با نزدیک شدن به توافق با سر جیم رتکلیف، حالا منچستریونایتد می خواهد شرایط جذب کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی را جویا شود. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته، کیلیان امباپه با ارسال نامه ای به ناصر الخلیفی اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش را با پی اس جی ندارد و همچنین می خواهد از پاداش 100 میلیون یورویی اش چشم پوشی کند تا از پارک دو پرنس برود و در تابستان آینده، لباس تیم دیگری را بر تن کند. رئال مادرید مدت هاست که به دنبال جذب کیلیان امباپه است و می خواهد هر طور که شده این ستاره فرانسوی را به سانتیاگو برنابئو بیاورد. 

به نقل از سایت گل، منابع انگلیسی مدعی هستند که بعد از توافق سر جیم رتکلیف با گلیزرها بر سر 25% از مالکیت منچستریونایتد، این باشگاه می تواند در تابستان آینده برای خرید کیلیان امباپه تلاش کند. 

البته تیم های چلسی و منچسترسیتی نیز می توانند از نظر مالی در رقابت برای خرید قهرمان جام جهانی 2018 تلاش کنند. چند روز قبل خبری از منابع اسپانیایی به بیرون درز کند و آن، سرد شدن علاقه رئال مادرید به کیلیان امباپه بود، زیرا این باشگاه اسپانیایی نمی خواهد به بازیکن 26 ساله در هر سال 20 میلیون یورو دستمزد پرداخت کند و همچنین ممکن است حضور کیلیان امباپه، توازن حساب های مالی این باشگاه برای دستمزدهای هفتگی را به هم بریزد.

4416