اسطوره فوتبال ایتالیا راهی الاتحاد می‌شود؟

اسطوره فوتبال ایتالیا راهی الاتحاد می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از اسطوره های فوتبال ایتالیا در آستانه حضور در فوتبال عربستان و پیوستن به باشگاه الاتحاد قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، تحولات باشگاه الاتحاد با برکناری نونو سانتو آغاز شده است.  الاتحاد که زیر نظر مربی پرتغالی فاتح لیگ و سوپرجام عربستان شده بود، در شروع فصل نتایج ضعیفی کسب کرد و در نهایت مربی سابق ولورهمپتون از این تیم برکنار شد.

حالا فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که الاتحاد در نظر دارد که پائولو مالدینی اسطوره میلان و فوتبال ایتالیا را به عنوان مدیر ورزشی خود استخدام کند. مالدینی پیش از این مورد توجه الهلال قرار داشت. 

رومانو گفته است که در حال حاضر مالدینی این پیشنهاد را روی میز خود دارد و باید به زودی تصمیم بگیرد. در حقیقت اسطوره فوتبال ایتالیا به صورت جدی این پیشنهاد را بررسی می کند. مالدینی در سال 2018 به عنوان مدیر ورزشی میلان مشغول به کار شد و در احیای این تیم، قهرمانی اسکودتو و کشف استعدادهای جوان نقش مهمی داشت اما در نهایت به علت اختلافات با مدیران این تیم تصمیم به جدایی گرفت.  پیش از این شایعاتی در مورد حضور مالدینی در الهلال وجود داشت و حالا اسطوره فوتبال ایتالیا ممکن است که به تیم رقیب یعنی الاتحاد ملحق شود.

4125