عکس؛ بازیکنی که پس از گلزنی به بارسلونا به سبک بلینگام خوشحالی کرد

عکس؛ بازیکنی که پس از گلزنی به بارسلونا به سبک بلینگام خوشحالی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، خارج از خانه به مصاف تیم شاختار دونتسک رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و یک باخت دور از انتظار را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی تک گل تیم اوکراینی را دنیل سیکان در دقیقه 40 با ضربه سر وارد دروازه بارسلونا کرد. سیکان پس از این گل خوشحالی جالب توجهی را از خودش به نمایش در آورد. این بازیکن دست هایش را به شیوه جود بلینگام باز کرد و به سبک ستاره انگلیسی رئال مادرید خوشحالی کرد.

جود بلینگام در ال کلاسیکویی که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد موفق شد دو گل به بارسلونا بزند و باعث پیروزی دو بر یک تیمش شود. بلینگام در این ال کلاسیکو خوشحالی معروف خودش را به نمایش گذاشت و دست هایش را باز کرد. اکنون سیکان هم این خوشحالی را انجام داد.

شاختار با این پیروزی شش امتیازی شده است و این شانس را دارد که در صورت پیروزی در بازی های بعدی خود راهی مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و در همین جهت در دو بازی بعدی خود تلاش می کند و همین قضیه کار بارسلونا را برای صعود از گروه دشوار می کند.

تماشای گل دنیل سیکان به بارسلونا

1471