اظهارنظر امباپه بعد از شکست تلخ مقابل میلان

اظهارنظر امباپه بعد از شکست تلخ مقابل میلان

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی پاریسن ژرمن اعتراف کرد که آن ها عملکرد ناامید کننده ای در بازی با میلان داشتند.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه از هفته چهارم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های میلان و پی اس جی در ورزشگاه سن سیرو مقابل هم صف آرایی کردند. در ابتدا، تیم پاریسی توسط اشکرینیار به گل رسید، اما میزبان به خوبی توانست از پس قهرمان فرانسه بربیاید و با گل های ژیرو و لیائو، بازی را دو بر یک برنده شدند تا به اولین برد خود در فصل جدید لیگ قهرمانان برسند. 

به نقل از سایت گل، کیلیان امباپه که خودش عملکرد خوبی نداشت، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "این یک شکست بود. دومین شکست خارج از خانه ما. باختن هیچ وقت ساده نیست و همه ما ناامید هستیم. در چند مورد اصلاً خوب عمل نکردیم و حالا باید با پیروزی مقابل نیوکاسل در خانه، به این شکست واکنش نشان دهیم. نمی دانم چرا در بازی های خارج از خانه به مشکل بر می خوریم. واقعاً نمی دانم. همگی ناامید هستیم. می خواستیم با تمام توان به سمت پیروزی پیش برویم، اما متاسفانه نتیجه طور دیگری رقم خورد."

در ادامه از امباپه پرسیده شد که آیا با ترکیب فعلی، پی اس جی شانسی برای قهرمانی در چمپیونز لیگ دارد و این ستاره فرانسوی از جواب دادن به آن خودداری کرد.

4416