بازیکن 15 ساله بارسلونا که نظر گریزمان را جلب کرد

بازیکن 15 ساله بارسلونا که نظر گریزمان را جلب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی دوران موفقی در بارسلونا نداشت.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم در سال 2019 با 120 میلیون یورو از اتلتیکو به بارسلونا ملح شد که در 102 بازی در پیراهن تیم کاتالان، 34 گل و شانزده پاس گل داشت و در نهایت با بیست میلیون یورو به اتلتیکو برگشت. 

هر چند که دوران گریزمان در بارسلونا چندان موفق نبود اما این بازیکن به نظر می رسد که همچنان تیم سابقش را دنبال می کند. در حقیقت اخیرا لایک زدن گریزمان برای پست یکی از جواهرات آکادمی بارسلونا در شبکه اجتماعی اکس، خبرساز شده است.

در حقیقت گریزمان اخیرا برای پست تونی فرناندز بازیکن 15 ساله آکادمی بارسلونا لایک زده است. این دو بازیکن، وکیل مشترکی دارند و هر دو با شرکت By an For همکاری می کنند.  گریزمان برای ویدیوی فرناندز در شبکه اجتماعی ایکس لایک زده است.

فرناندز در تیم زیر 16 سال بارسلونا عضویت دارد که البته به طور مداوم در لیست تیم های زیر 17 سال و زیر 18 سال نیز قرار می گیرد و آینده درخشانی دارد. این بازیکن یک هافبک هجومی چپ پا است که  از محصولات امیدبخش لاماسیا به شمار می رود. این بازیکن در پنج حضور فیکس در اکادمی بارسلونا چهار گل زده است و به نظر می رسد که گریزمان نیز نگاه ویژه ای به او دارد.

4125