پیام گواردیولا به ستاره تیمش: عصبانی باش!

پیام گواردیولا به ستاره تیمش: عصبانی باش!

پایگاه خبری فوتبالی – جرمی دوکو، در طول پیروزی 1-6 منچستر سیتی مقابل بورنموث، ستاره تیمش بود و جک گریلیش مجبور بود تا تمام طول بازی را از روی نیمکت تماشا کند.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا، از جک گریلیش ستاره تیمش خواسته تا عصبانی باشد و جایگاهش در من سیتی را پس بگیرد. دوکو در بازی مقابل بورنموث، یک گل به ثمر رساند و 4 گل را برای هم تیمی‌هایش پایه گذاری کرد. فرم خوب دوکو، کنار گذاشتن او برای بازی سیتی در لیگ قهرمانان مقابل یانگ بویز را، برای گواردیولا دشوار کرده است.

این سرمربی اسپانیایی، خطاب به ستاره انگلیسی تیم خود گفت:" من از جک می‌خواهم عصبی باشد و خوب بازی کند. این شیوه ای است که می‌شود در سطح لازم ثبات را ایجاد کرد. جک بازگشته است. شیوه ای که او در اولدترافورد بازی کرد تا به ما در آن منطقه آرامش بدهد، برای ما تعیین کننده بود. ما به تمام بازیکنان نیاز داریم. بازی‌های زیادی در پیش است و تمام بازیکنان باید باهم رقابت کنند و وقتی بازی نمی‌کنند، روز بعد بهتر تمرین کنند زیرا لحظه موعود فرا می‌رسد و وقتی شما از نظر ذهنی آماده باشید، خوب بازی می‌کنید و ما برنده بازی‌ها خواهیم شد. ما تنها یک برد با کسب جواز حضور در بین 16 تیم نهایی لیگ قهرمانان فاصله داریم و می‌توانیم با کسب پیروزی در این بازی، تمرکزمان را روی لیگ بگذاریم."

2102