حمایت نیوکاسل از دو بازیکن خود به علت شعارهای نژادپرستانه در صفحات اجتماعی

حمایت نیوکاسل از دو بازیکن خود به علت شعارهای نژادپرستانه در صفحات اجتماعی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه نیوکاسل از برونو گیمارش و جو ویلوک به دلیل توهین نژادپرستانه در شبکه های اجتماعی ها پس از پیروزی مقابل  آرسنال دفاع کرد.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه نیوکاسل یونایتد در پی توهین نژادپرستانه به دوبازیکن تیم خپد پس از پیروزی در لیگ برتر انگلیس مقابل آرسنال بیانیه ای منتشر کرد که در آن توهین نژادپرستانه ارسال شده به صفحات برونو گیمارش و جو ویلوک در شبکه های اجتماعی را به شدت محکوم کرد. در بیانیه نیوکاسل در حمایت از این دو بازیکن آمده است: "پیام باشگاه ما کاملا روشن است. در فوتبال و جامعه جایی برای نژادپرستی وجود ندارد. باشگاه نیوکاسل از این دو بازیکن حمایت کرده و با مقامات مربوطه و پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای شناسایی افراد خاطی همکاری خواهد کرد تا بتواند آنها را مورد بازخواست قرار داد."

این بدرفتاری در پی پیروزی ۱-۰ نیوکاسل مقابل آرسنال رخ داد. قبل از اینکه گل آنتونی گوردون توسط VAR به عنوان گل صحیح پذیرفته شود برونو گیمارش از نیوکاسل و کای هاورتز از آرسنال با یکدیگر درگیر شده بودند. این بازی در نهایت با نتیجه ۱-۰ به سود نیوکاسل به پایان رسید تا تیم ادی هاو به کسب نتایج شایسته خود مقابل تیم های بزرگ لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.

۱۰۰۹