حمله شدید آرتتا به داوران بازی نیوکاسل - آرسنال: شرم‌آور است

حمله شدید آرتتا به داوران بازی نیوکاسل - آرسنال: شرم‌آور است

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال می گوید گل نیوکاسل به هیچ عنوان نباید قبول می شد و این برای لیگ برتر انگلیس شرم آور است.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، تیم های نیوکاسل و آرسنال در استادیوم سنت جیمز پارک مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت میزبان با تک گل آنتونی گوردون به پیروزی رسید و اولین شکست فصل توپچی ها را رقم زد، اما گل نیوکاسل در شرایط بسیار مشکوک به ثمر رسید و حتی VAR نزدیک به 4 دقیقه برای بررسی گل وقت گذاشت، اما در نهایت تصمیم بر قبول شدن گل واقع شد. میکل آرتتا در پایان این بازی بسیار عصبانی و خشمگین بود. 

به نقل از سایت گل، سرمربی اسپانیایی به BBC Match of the day گفت: "من به بازیکنان بابت بازی شان تبریک می کنم. بازی کردن در این ورزشگاه و در مقابل نیوکاسل بسیار سخت است. نتیجه نباید اینطوری رقم می خورد و دلایل بسیاری برای آن وجود دارد. اگر قرار بود تیمی در این بازی به پیروزی برسد، آن تیم آرسنال بود."

"اتفاقی که افتاد، بسیار شرم آور است. چگونه این قبول شد؟ در لیگ برتر، لیگی که ما می گوییم بهترین لیگ دنیاست. من 20 سال است که در این کشور حضور دارم و حالا احساس شرمندگی می کنم."

4416