تنها تیم لیگ انگلیس که هنوز شکست نخورده است

تنها تیم لیگ انگلیس که هنوز شکست نخورده است

پایگاه خبری فوتبالی - آنژه پوستکوگلو  و تیمش شروع فصل شگفت انگیزی در لیگ انگلیس داشته اند.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در حالی دوشنبه شب به مصاف چلسی می رود که باید در این بازی پیروز شود تا صدرنشینی لیگ انگلیس را حفظ کند. در حقیقت منچسترسیتی فعلا با یک بازی بیشتر، یک امتیاز از انها پیش افتاده است.

شکست آرسنال باعث شد تا تاتنهام همچنان تنها تیم بدون شکست لیگ انگلیس باشد. تیم پوستکوگلو در حالی دربی لندن را مقابل چلسی برگزار می کند که برایشان خیلی مهم است تا به روند خوبشان ادامه بدهد و متوقف نشوند.

تاتنهام با هشت برد و دو تساوی، روند بسیار خوبی را در این فصل داشته و تنها تیم بدون شکست مسابقات است. آرسنال و لیورپول فقط یک شکست داشته اند در حالی که منچسترسیتی با گواردیولا دو بار مزه شکست را چشیده است.

تاتنهام با رهبری مدیسون و سون، امید زیادی دارد تا به روند خوبش ادامه بدهد هر چند که این بازی برای چلسی که از ده بازی دوازده امتیاز گرفته نیز خیلی مهم است. تاتنهام در بازی اخیرش در لیگ انگلیس مقابل کریستال پالاس با نتیجه دو بر یک پیروز شده بود که وارد و سون گلهای تیم پوستکوگلو را در ان بازی به ثمر رسانده بودند. پیروزی در بازی دوشنبه شب مقابل چلسی نیز به آنها کمک می کند تا برای یک هفته دیگر صدرنشین باشند.

4125