اولین باخت آرسنال در لیگ، در شب جنجالی داوری

اولین باخت آرسنال در لیگ، در شب جنجالی داوری

پایگاه خبری فوتبالی -  دقایقی پیش، بازی دو تیم نیوکاسل و آرسنال، در قالب رقابت های لیگ برتر انگلیس به اتمام رسید که در نهایت این بازی با نتیجه 0-1، به نفع نیوکاسل به پایان رسید. 

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل در ورزشگاه سن جیمز پارک، میزبان آرسنال بود و انتظار یک بازی پر برخورد و فیزیکی از این بازی حساس وجود داشت. همین اتفاق افتاد و یک بازی پر از صحنه های فیزیکی و خشن را شاهد بودیم. در نیمه اول، بازی نزدیکی را از هر دو تیم شاهد بودیم و هر دو تیم توانستند تا از دستیابی تیم حریف به موقعیت های پر تعداد، جلوگیری کنند. 

نیمه اول با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. در نیمه دوم، روند بازی به همان شکل ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 64، نیوکاسل به شکلی بحث برانگیز به گل رسید. گلی که روی ارسال ویلوک و توپی که مشکوک به بیرون رفتن از زمین بازی بود و پس از صحنه ای که می‌توانست خطای جوئلینگتون روی بازیکن آرسنال اعلام شود، توسط آنتونی گوردون به ثمر رسید. پس از این گل، شاهد دفاع مطلق تیم میزبان بودیم و آرسنالی ها تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف کردند اما موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند. این اولین باخت توپچی ها در این فصل لیگ جزیره بود  که آنها را به رتبه سوم جدول فرستاد. نیوکاسل نیز با این پیروزی، با 20 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد. 

2102