پیشنهاد اسطوره آرسنال برای عدم جذب عثمان دمبله در ژانویه

پیشنهاد اسطوره آرسنال برای عدم جذب عثمان دمبله در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال احتمالا از جذب عثمان دمبله در ژانویه خودداری کند زیرا اسطوره توپچی ها امانوئل پتی گزینه بهتری برای حمله معرفی کرده است.

به گزارش فوتبالی ، بازیکن سابق آرسنال معتقد است که مهاجم پاری سن ژرمن نمی تواند گزینه مناسبی برای این تیم باشد زیرا او در تلاش است تا به شرایط موجود در پارک دو پرنس بازگردد. دمبله علیرغم انجام ۱۳ بازی برای پاریسی ها از زمان انتقال تابستانی از بارسلونا، هنوز موفق به گلزنی نشده است.پتی به OLBG گفت: "دمبله در حال مبارزه بزای جایگاه خود است زیرا در پاریس سن ژرمن تحت فشار زیادی قرار دارد. او در بسیاری از مواقع فرصت‌ها را تلف می‌کند و گل نمی‌زند. این شروع سختی برای او بود، بنابراین نمی‌توانم دمبله را برای آرسنال توصیه کنم."

پتی ایده آرسنال برای جذب ایوان تونی را مناسب دانست و سابقه درخشان مهاجم انگلیسی با برنتفورد و ارزشی که او می تواند برای توپچی ها به ارمغان بیاورد را برجسته توصیف کرد. پتی در این باره گفت: "من از طرفداران بزرگ ایوان تونی هستم. او از زمانی که برنتفورد از چمپیونشیپ آمدند، کار بسیار بزرگی با برنتفورد انجام داده است، و من تعجب می کنم که آنها چگونه بدون او دست و پنجه نرم می کنند. برنتفورد بدون تونی و گل هایی که او به ارمغان می‌آورد  از لحاظ اهداف، ذهنیت و رفتار، همان تیم قبلی نیست. هر تیمی که تونی را در ژانویه انتقال بزرگی را خواهد داشت. اگر آرسنال فرصتی برای جذب او داشته باشد. آنها باید به دنبال جذب او بروند."

۱۰۰۹