تنها هوادار تراکتوری رشید در تبریز (عکس)

تنها هوادار تراکتوری رشید در تبریز (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رشید مظاهری علی‌رغم ناراحتی از فحاشی هواداران تراکتور، یک تراکتوری علاقه‌مند به خود در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز داشت.

به گزارش فوتبالی، نحوه جدایی رشید مظاهری از تراکتور در پایان فصلی که این دروازه‌بان باید در فینال جام حذفی از قفس توری تی‌تی‌ها برابر استقلال محافظت می‌کرد اما به یکباره تیم خود را تنها گذاشت، دلیل ناراحتی شدید پرشورها از این بازیکن سابق خود است. اتفاقاتی که باعث شده تا مظاهری هر وقت به تبریز می‌آید با شعارهای تند و تیز هواداران تیم سابق علیه خود روبه‌رو شود.

رشید که مشخص است بابت این موضوع خوشحال نیست، درحالی که مسئولان نساجی از بازیکنان این تیم خواسته بودند مصاحبه‌ای با خبرنگاران نداشته باشند، نتوانست خود را نگه دارد و در صحبت‌های کوتاهی که داشت به گلایه از شعارهای تراکتوری‌ها علیه خود پرداخت.

سنگربان نساجی مدعی شد که به شعار هواداران تراکتور علیه خود زمانی که به تبریز می‌آید عادت کرده و در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه دلیل این موضوع آیا نحوه جدایی وی نیست، گفت که الان تیمش باخته و این درست نیست درباره این مسائل صحبت کند.

با این حال مظاهری یک هوادار تراکتوری دوآتشه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز هم داشت که ساعاتی پس از اتمام بازی در استادیوم مانده بود تا هنگام خروج اعضای نساجی، رشید را ببیند و بنر حمایتی خود را به این دروازه‌بان باتجربه نشان دهد. بنری که در آن به ابراز علاقه به دروازه‌بان سابق تراکتور پرداخته بود و رشید علی‌رغم ناراحتی پس از باخت بعد از دیدن این هوادار، لبخندی کوتاه بر لب زد و از وی تشکر کرد تا در کنار ناراحتی‌هایی که در ورزشگاه بزرگ تبریز مواجه شده، طرفدار خاص خود را هم داشته باشد.

1997