انتقاد شدید هواداران آرسنال از اشتباه آرون رمزدیل مقابل وستهام

انتقاد شدید هواداران آرسنال از اشتباه آرون رمزدیل مقابل وستهام

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران آرسنال پس از یک اشتباه پرهزینه در جام اتحادیه انگلیس راهی برای بازگشت آرون رمزدیل نمی بینند.

به گزارش فوتبالی ، این دروازه بان در صحنه گل جارود بوون اشتباه عجیبی را مرتکب شد و حالا هواداران آرسنال  فهمیدند که چرا میکل آرتتا برای استفاده از دیوید رایا، دروازه بان قرضی تیم خود در لیگ برتر، اصرار دارد. بازیکنان وستهام در بازی جام اتحادیه انگلیس مقابل آرسنال ابتدا با گل به خودی بن وایت و گل محمد کودوس ۲-۰ پیش افتادند. در صحنه گل سوم وستهام جارد بوون یک ضربه والی را شلیک کرد که رمزدیل به این توپ رسید اما نتوانست توپ را دفع کند. 

یکی از طرفداران آرسنال پس از این گل پستی را در مورد رمزدیل منتشر کرد و نوشت: "من از انتشار نام رمزدیل و رایا دست میکشم، زیرا من با اشتباه رمزدیل متوجه شدم بحث در این مورد در حال حاضر تمام شده است." هوادار دیگری نیز در این باره گفت: " همه ما می دانیم که چرا میکل آرتتا اکنون آرون رمزدیل را کنار گذاشت." پس از این صحنه هواداران آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه لندن شعار می دادند: "باید  دروازه بان تیم تغییر کند."

در طی هفته های اخیر برخی از هواداران در رسانه های اجتماعی از اینکه رایا به عنوان گزینه اول در دروازه بانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس انتخاب شده بود، انتقاد کرده بودند. آرتتا، سرمربی آرسنال، پیش از دیدار در روز شنبه مقابل نیوکاسل، به نام‌های بزرگ تیم خود مقابل وستهام استراحت داد، در حالی که دکلان رایس تنها به عنوان بازیکن اصلی مقابل تیم قدیمی خود به میدان رفت.

۱۰۰۹