موضع رئال مادرید درباره فروش هافبک مستعد فرانسوی خود

موضع رئال مادرید درباره فروش هافبک مستعد فرانسوی خود

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید، هیچ میلی به جدایی اورلین شوامنی ندارد و او را به عنوان یک بازیکن کلیدی برای برنامه‌های بلند مدت خود می‌بیند.

به گزارش فوتبالی، این هافبک 23 ساله، در هفته‌های اخیر، به آرسنال لینک شده است و گفته می‌شود که میکل آرتتا او را برای تقویت خط هافبک خود در سال 2024، زیر نظر دارد، همچنین لیورپول نیز از تحسین کنندگان همیشگی او بوده است که موفق نشد تا در سال گشته، او را جذب کند. بر اساس گزارش‌ها، لیورپول در طول تابستان، دوباره از رئال مادرید، شرایط جذب این هافبک فرانسوی را جویا شده است اما رئال مادرید، او را کاملا غیر قابل فروش دانسته است. آرسنال نیز با تیم اسپانیایی، ارتباط برقرار کرده است اما پاسخی مشابه با لیورپول دریافت کرده است. 

رئال مادرید، موضع بسیار محکمی بر سر حفظ شوامنی اتخاذ کرده است زیرا او را به عنوان بخش بسیار مهمی از روند پیشرفت خط هافبک خود می‌داند و هم بازیکن و هم باشگاه، از شرایط خود، خوشحال هستند. پس از ورود بلینگام به ترکیب رئال مادرید، نگرانی‌های راجع به کنار گذاشته شدن شوامنی یا کاماوینگا وجود داشت اما کارلو آنچلوتی، با عمل به حرف خود، با تغییر تاکتیک، موفق شده تا به اینجای فصل از هر سه بازیکن مستعد، همزمان در ترکیب استفاده کند.

2102