نقل و انتقالات/ منچستر یونایتد به دنبال وینگر میلان؛ مهاجم با استعداد فاینورد در لیست بارسلونا

نقل و انتقالات/ منچستر یونایتد به دنبال وینگر میلان؛ مهاجم با استعداد فاینورد در لیست بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد که منچستر یونایتد، با توجه به مشکلات خود در پست بال تهاجمی، به دنبال وینگر میلان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، با هم چند شایعه داغ نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال را مرور خواهیم کرد:

منچستر یونایتد به عنوان یکی از تیم‌های علاقه مند به جذب رافائل لیائو، وینگر میلان، در تابستان آینده، ظاهر شده است. (Calciomercato)

.

بارسلونا، روند پیشرفت سانتیاگو خیمنز، مهاجم با استعداد فاینورد را زیر نظر دارد. این مهاجم مکزیکی، مورد توجه تیم‌های آرسنال، رئال مادرید و تاتنهام نیز قرار دارد. (ESPN)

.

منچستر یونایتد، در حال بررسی جذب تروه چالوبا، بازیکن چلسی، در ژانویه است. پوچتینو به این بازیکن گفته که می‌تواند استمفورد بریج را ترک کند. (Teamtalk)

.

مذاکرات بین منچستر یونایتد و آرون ون بیساکا، بر سر قرارداد جدید، متوقف شده است و احتمال می‌رود که گزینه تمدید 12 ماهه قرارداد او، فعال شود. (Mail)

.

لائوتارو مارتینز، علی رغم لینک شدن به انتقال به رئال مادرید در تابستان، ادعا کرده است که از ماندن در اینتر خوشحال است. (Sky Sports)

.

استعداد یاب‌های منچستر یونایتد، دیگو کاستا، دروازه بان تیم پورتو را در بازی آخر هفته این تیم، زیر نظر داشتند. چلسی نیز به این دروازه بان علاقه مند است. (A Bola)

.

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، گفته که با توجه به اضافه شدن بازیکنان به مسابقات جام ملت‌های آفریقا، این تیم در طول پنجره نقل و انتقالاتی زمستان، حضوری فعال خواهد داشت. جذب یک هافبک دفاعی، همچنان از اولویت های توخل است و ژائو پالینیا و کالوین فیلیپس، همچنان جزو گزینه‌های او هستند. (Fabrizio Romano)

2102