اظهارنظر جالب سرمربی سابق آرسنال راجع به شرایط منچستریونایتد

اظهارنظر جالب سرمربی سابق آرسنال راجع به شرایط منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال می گوید که هیچ امیدی به بهبود وضعیت منچستریونایتد ندارد، چون آن ها روحیه جنگندگی خودشان را از دست داده اند.

به گزارش فوتبالی، آرسن ونگر که در سال 2018 از سمت سرمربیگری آرسنال کناره گیری کرد، راجع به شرایط اسفناک منچستریونایتد بعد از شکست 3-0 آن ها مقابل منچسترسیتی صحبت کرد. 

به نقل از سایت گل، فاتح 3 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به BeIN Sports گفت: "همانطور که بازی جلوتر می رفت، فاصله دو تیم شهر منچستر به اندازه یک دریا می شد. در نهایت، برای منچستریونایتد تاسف خوردم، چون واقعاً هیچ امیدی به بازگشت آن ها نبود. من نمی بینم که چگونه می توانند بهتر شوند. این تیم اعتماد به نفس، کیفیت و حتی روحیه خود را از دست داده اند. این موضوع از زمانی شروع شد که سعی کردند که از دروازه بان خود بیلد آپ را آغاز کنند. بعد از آن، تیم دیگر هیچ نقشه ای برای حمله کردن نداشت و اعتماد به نفس خودشان را از دست دادند. شما می توانستید ترس را در چهره شان ببینید. می توانید به من بگویید که چند بازیکن منچستریونایتد می توانند در ترکیب منچسترسیتی بازی کنند؟ منچستریونایتد مشکلات فراوانی دارد و باید خیلی سریع آن ها را شناسایی کند."

4416