بارسلونا در زمستان به سراغ جذب هافبک دفاعی می‌رود؟

بارسلونا در زمستان به سراغ جذب هافبک دفاعی می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا همچنان می خواهد هافبک دفاعی جذب کند چرا که از عملکرد هافبک دفاعی های حال حاضرش راضی نبوده است.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در تابستان گذشته با جدایی سرخیو بوسکتس مواجه شد چرا که این بازیکن پس از به پایان رسیدن قراردادش در بارسلونا تصمیم گرفت که به عنوان یک بازیکن آزاد از بارسا جدا شود و راهی اینتر میامی شود. آبی و اناری ها در تابستان تلاش کردند تا جای خالی سرخیو بوسکتس را پر کنند. اوریول رومئو در تابستان به بارسلونا پیوست که یک هافبک دفاعی تخصصی است و از سوی دیگر هم ایلکای گوندوغان به عنوان یک بازیکن آزاد به بارسا پیوست. البته ایلکای گوندوغان بیشتر یک هافبک وسط است و به طور تخصصی هافبک دفاعی نیست.

به گفته رلوو، ژاوی هرناندز از عملکرد اوریول رومئو به عنوان هافبک دفاعی تخصصی تیمش راضی نیست و معتقد است که او نمی تواند در درگیری ها بر سر توپ چابک و سریع عمل کند و از خیلی از صحنه ها جا می ماند و همین قضیه موجب می شود تا تیم بارسلونا در بازپس گیری توپ دچار مشکل شود. در حقیقت ژاوی می خواهد که بارسلونا در زمستان به سراغ جذب هافبک دفاعی های دیگر برود.

1471