رومانو قیمت ستاره انگلیسی را فاش کرد؛ آرسنال و چلسی، گوش به زنگ

رومانو قیمت ستاره انگلیسی را فاش کرد؛ آرسنال و چلسی، گوش به زنگ

پایگاه خبری فوتبالی – آرسنال و چلسی، دو تیم لندنی، از آخرین قیمت تعیین شده توسط برایتون برای ستاره محروم خود، خبر دار شده اند.

به گزارش فوتبالی، ایوان تونی، مهاجم انگلیسی برایتون که در حال حاضر، در حال پشت سر گذاشتن محرومیت 8 ماهه خود از حضور در میادین فوتبال به دلیل نقض قوانین شرطبندی به سر می‌برد، در ژانویه 2024، به میادین باز خواهد گشت. آرسنال و چلسی، هر دو شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند و اخیرا از قیمت او آگاه شده اند. 

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، اخیرا در ماه سپتامبر، ادعا کرد که تونی تنها در صورتی در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی به فروش خواهد رسید که این تیم، پیشنهاد درستی برای او دریافت کند، مبلغی که در آن زمان، حدود 80 میلیون پوند در نظر گرفته می‌شد. حالا اما، بر اساس گزارش فابریتزیو رومانو، زنبورها مبلغ درخواستی خود را، تا 60 میلیون پوند پایین آورده اند. رومانو در پادکست شخصی خودش در اینباره گفت:" جذب ایوان تونی، برای تیم‌هایی که به او علاقه مند هستند، 60 میلیون پوند هزینه در بر خواهد داشت."

حالا باید دید که واکنش دو تیم بزرگ لندنی، به این مبلغ چه خواهد بود. هم آرسنال و هم چلسی، در خط حمله خود نیازمند تقویت هستند و باید دید تونی که در فصل گذشته لیگ جزیره، عملکرد بسیار خوبی داشت، چه آینده ای خواهد داشت.

2102