طارمی در کمین دومین گلزن خارجی پورتو

طارمی در کمین دومین گلزن خارجی پورتو

پایگاه خبری فوتبالی- به ثمررساندن یک گل و تاثیرگذاری روی گل دیگر جلوی ویزلا هم مهدی طارمی را به روزهای اوجش برگرداند و هم او را به رکورد دومین گلزن برتر خارجی تیمش نزدیک کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از بازی دیشب پورتو و ویزلا، طارمی به رده سوم برترین گلزنان خارجی تاریخ پورتو رسیده است و حالا فقطد ماریو ژاردل و جکسون آماری بهتر از او دارند. 

طارمی – که تا امروز 60 گل با پیراهن پورتو به ثمر رسانده -  شاید کار سختی برای رسیدن به رتبه دوم نداشته باشد و می‌تواند با به ثمررساندن 7 گل دیگر رتبه دوم را از آن خود کند. صدرنشینی در این جدول اما کار بسیار سختی خواهد بود و بعید به نظر می‌رسد که طارمی بتواند رویایی تبدیل شدن به بهترین گلزن خارجی پورتو را داشته باشد.

البته ژاردل – که 130 گل زده با پیراهن پورتو در کارنامه او دیده می‌شود - در مصاحبه‌ای در مورد طارمی گفته بود که این بازیکن ایرانی با قدرت گلزنی‌اش می‌تواند رکورد او را بشکند اما فعلا این رکورد برای طارمی دور از دسترس خواهد بود. 

کنسیسائو امیدوار است طارمی که در دو فصل گذشته بالای 20 گل به ثمررسانده این فصل هم بتواند آمار گلزنی خوبی ثبت کند هر چند که مهاجم ایرانی پورتو، تا اینجای فصل فقط 2 گل زده است. 

 4326