پپ گواردیولا برناردو سیلوا را یک بازیکن بدون جایگزین خواند

پپ گواردیولا برناردو سیلوا را یک بازیکن بدون جایگزین خواند

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی در دربی شهر منچستر عملکرد بازیکنان خود به خصوص برناردو سیلوا را ستود.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره راز موفقیت تیم خود گفت:"این یک واقعیت است که همه باشگاه در یک جهت حرکت می کنند، این باشگاه ثبات دارد و همه می دانند چه باید بکنند؛ از مدیران تا مالک باشگاه و سایر رده بالا همه هم جهت و منظم هستند. در این بازی در ابتدا کمی اجازه دادیم آنها بین خطوط حرکت کنند؛ اما نیمه دوم عالی بود. ما فصل قبل اینجا شکست خورده بودیم اما این فصل پیروز شدیم و همیشه بردن در اولدترافورد معنی دیگری می‌دهد، گل دوم خیلی به ما کمک کرد و در بین دو نیمه عالی بودیم. ما برای گل بعدی به موقع اقدام کردیم و این گل یکی از لحظات کلیدی بازی بود. ما در هفت دقیقه اول کاملا گم شده بودیم و کارهای ساده را هم در زمین انجام نمی‌دادیم، این ساده به نظر می رسد اما اینطور نیست؛ ما برای منچستریونایتد احترام قائل هستیم و در نیمه دوم را در بهترین شرایط خود بودیم."

گواردیولا در ادامه درباره عملکرد برناردو سیلوا هافبک پرتغالی تیم خود افزود: "او چیزی فراتر از خوب بودن است، او می‌تواند به عنوان شماره ۹ کاذب بازی کند و پاس های عالی بدهد، ما عاشق او هستیم. او همیشه به من می گفت عاشق بازی کردن در اولدترافورد است؛ من میتوانم ده دقیقه از اهمیت او برای تیم خودم برای شما حرف بزنم. او اهل لباس های برند، ماشین های عجیب و غریب و این چیزها نیست و همه در رختکن عاشق او هستند. در تابستان واقعا ترسیدیم که او را از دست بدهیم چون واقعا به هیچ وجه یک بازیکن قابل جایگزینی نیست، او یکی از بهترین بازیکنانی است که دیده ام و یکی از با استعدادترین ها است چون باهوش است و خوب تمرین می کند."

۱۰۰۹